روش ارسال مرسولات خریداری شده

ارسال مرسولات

تمامی سفارشات ثبت و پرداخت شده در فروشگاه یه سر بیا  از طریق شرکت پست جمهوری اسلامی ایران و تیپاکس تحویل می گردد. جهت رفاه حال مشتریان و کاهش هزینه ها ، در فروشگاه یه سر بیا دو روش ارسال مرسولات پستی، برای تعیین تعرفه ها و ارسال کالا انتخاب گردیده است، که به شرح زیر اعلام می گردد.

1. پست پیشتاز (سراسر کشور)

این روش ارسال، یکی از مطمئن ترین و سریعترین روشهای حمل و نقل کالا در کشور می باشد. در عین حال تعرفه آن نیز مقرون به صرفه است. روش ارسال “پست پیشتار” برای کالاهای سبک و گرانقیمت مناسب است.

تحویل پیشتاز

زمان تحویل سفارشات با روش ارسال پیشتاز به فاصله و مسافت تحویل گیرنده از فرستنده بستگی دارد که به ترتیب به شرح زیر است:

  • استانهای همجوار – زمان تحویل یک روزه (نهایتاً 2 روز)*
  • استانهای غیرهمجوار – زمان تحویل دو روزه (نهایتاً 3 روز)*
  • استانهای دور – زمان تحویل سه روزه (نهایتاً 4 روز)*

* محاسبه زمان تحویل بر اساس روزهای کاری و غیر تعطیل می باشد.

2. پست سفارشی (سراسر کشور)

تعرفه ارسال سفارشات با پست سفارشی پایین تر از پست پیشتاز می باشد. و برای ارسال سفارشات سنگین مانند کتاب و آلبوم سکه بسیار مناسب است.

تحویل سفارشی

زمان تحویل سفارشات با روش ارسال سفارشی بستگی به فاصله و مسافت تحویل گیرنده از فرستنده دارد که به ترتیب به شرح زیر است:

  • استانهای همجوار – زمان تحویل یک الی دو روز (نهایتاً 3 روز)*
  • استانهای غیرهمجوار – زمان تحویل دو الی سه روز (نهایتاً 4 روز)*
  • استانهای دور – زمان تحویل سه الی چهار روز (نهایتاً 5 روز)*

* محاسبه زمان تحویل بر اساس روزهای کاری و غیر تعطیل می باشد.

سامانه رهگیری مرسولات (سفارشات)

شرکت پست جمهوری اسلامی دارای سیستم یکپارچه ای است که رهگیری مرسولات پستی را در هر زمان از شبانه روز فراهم می آورد.

 

سامانه آنلاین
از طریق وب سایت و شماره تلفن واحد ارتباط مشتریان شرکت پست می توانید هر لحظه از شبانه روز از سرگذشت مرسوله خود مطلع شوید.

newtracking.post.ir

84470000 021

تحویل محلی :

تحویل محلی به معنی این هست که برای ارسال ، فروشگاه بهترین و امن ترین و سریع ترین راه رو در انتخاب خود قرار دهد و هزینه درب ارسال درب منزل حسابرسی شود و حساب شود .

تیپاکس : 

تیپاکس اولین شرکت خصوصی در کشور عزیزمان ایران به حساب می‌آید که خدمات پست را به صورت داخلی و بین‌المللی در بیشتر مناطق کشور از ایران ارائه می نماید.

شرکت تیپاکس چیزی در حدود ۱۰۰ شعبه فعال و آماده به خدمت در سراسر کشور عزیزمان ایران دارد که مأموران متخصص و با تجربه در حال فعالیت در شرکت تیپاکس در کمترین زمان ممکن به محض آنکه مشتری از طریق تماس تلفنی با آن ها ارتباط برقرار نماید به محل فرستنده مراجعه کرده و مرسوله ارائه شده توسط فرستنده را به صورت تمام و کمال و با دقت بالا دریافت می کنند و مطابق با تمامی استانداردها و ضوابط خاص موجود در زمینه حمل و نقل مرسولات پستی این مرسوله را بسته بندی کرده و در کمترین زمان ممکن به گیرنده در هر کجای کشور عزیزمان ایران می رسانند.

پرداخت در محل ارسال مرسولات  :

این نوع تبادل تجاری، معمولا توسط شرکت‌های پستی یا شرکت‌های حمل و نقل به مشتریان، ارائه می‌گردد و باعث می‌شود که ریسک تقلب یا دریافت کالای معیوب، کاهش یابد . این پرداخت هزینه می تواند به صورت نقدی یا با استفاده از کارت های اعتباری (دستگاه پوز) باشد و در صورتی که وجه کالا پرداخت نشود ، مامور پست بسته را تحویل نخواهد داد. این روش بیشتر در خرده فروشی و فروشگاه های اینترنتی کاربرد دارد و همانطور که در بالا اشاره کردیم ، یکی از موثر ترین روش ها در جلب اعتماد مشتری و احساس آرامش هنگام خرید است.

در اغلب مواقع ، هزینه ی سرویس COD برعهده ی فروشنده کالاست و معمولا هر فروشگاهی باتوجه به نوع اجناس و قیمت آنها شرایطی را برای نوع ارسال و یا ارسال رایگان قرار میدهد. به طور مثال خرید بالای 100 هزار تومان شامل ارسال رایگان می شوند. برخی دیگر نیز هزینه ارسال را از مشتری دریافت می کنند. اما نوع دیگری نیز وجود دارد که ارسال محصول رایگان می باشد اما اگر بخواهید پرداخت در محل داشته باشید ، هزینه ارسال به عهده خود مشتری خواهد بود.

این روش هم مانند هر روش دیگری از معایت و مزایایی برخوردار هستند و فروشگاه های اینترنتی پرداخت در محل باید هر دو شرایط را در نظر بگیرند و باتوجه به حفظ منافع خود و مشتریان این روش را انتخاب کنند.

این زمان بندی فقط برای پست و تیپاکس است و زمان بسته بندی و ارسال و تامین کالا جداست 

 

حالا برای یک خرید مطمئن فقط اینجا کلیک کنید