آنر پلی ۲۰ با چیپ Unisoc T610
آنر پلی ۲۰ با چیپ Unisoc T610 و قیمت کمتر از ۱۵۰ دلار معرفی شد

آنر در سکوت خبری از جدیدترین گوشی اقتصادی‌اش رونمایی کرد. آنر پلی ۲۰ که از نمایشگر ۶.۵ اینچی بهره می‌برد، با قیمت پایه ۱۳۸ دلار در چین فروخته می‌شود.

نمایشگر IPS LCD مورد استفاده در این موبایل اقتصادی دارای رزولوشن اچ‌دی پلاس است و در بالای آن برش قطره‌ای برای میزبانی دوربین سلفی به چشم می‌خورد. این سبک طراحی باعث شده نسبت نمایشگر به بدنه این محصول به ۸۹.۳ درصد برسد.

آنر پلی ۲۰ به چیپ Unisoc Tiger T610 مجهز شده که ۸ هسته پردازشی دارد. فرکانس دو هسته Cortex-A75 این تراشه به ۱.۸ گیگاهرتز می‌رسد و ۶ هسته Cortex-A55 هم فرکانس یکسانی با آن‌ها دارند. این چیپ همچنین از پردازشگر گرافیکی Mali-G52 با فرکانس ۶۱۴.۴ مگاهرتز بهره می‌برد.

این گوشی اقتصادی حداکثر با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می‌شود که البته برای دسترسی به حافظه بیشتر می‌توانید از کارت حافظه هم استفاده کنید. آنر برای این محصولش سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۰ با رابط کاربری Magic UI 4.0 را درنظر گرفته و انرژی آن توسط یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود.

کاربران برای ثبت تصاویر سلفی به دوربین ۵ مگاپیکسلی دسترسی دارند. روی پنل پشتی این دستگاه دوربین اصلی دوگانه قرار گرفته که شامل لنز ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی می‌شود.

پیش فروش این دستگاه از امروز آغاز شده و از ۴ روز دیگر در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. آنر ۲۰ پلی در نسخه‌های مختلف روانه بازار می‌شود که البته تمام آن‌ها دارای ۱۲۸ گیکابایت حافظه داخلی هستند و تنها از میزان رم متفاوتی بهره می‌برند.

آنر پلی ۲۰ در نسخه مجهز به ۴ گیگابایت رم قیمتی برابر ۱۳۸ دلار دارد. قیمت مدل دارای ۶ و ۸ گیگابایت رم به ترتیب به ۱۶۹ و ۲۱۶ دلار می‌رسد. کاربران می‌توانند این دستگاه را در رنگ‌های مختلف شامل مشکی، سفید، آبی و نقره‌ای سفارش دهند.